Održavanje



Odjel servisa i održavanja je organiziran sa centralnim servisom u Zagrebu i servisnim centrom u Osijeku
- 5 servisnih vozila
- 5 servisnih ekipa (10 servisera)
- tijekom 2017. godine planiramo otvoriti servisni centar u Rijeci.

Zaposlenici i obuka
Svi serviseri su obučeni tijekom dugogodišnjeg rada i svakih 6 mjeseci prolaze evaluaciju gdje se ocjenjuje njihovo znanje i ponašanje. Tijekom evaluacije se prolaze različiti primjeri rada na terenu i preuzimaju se dobre prakse, a ukidaju loše.
Certifikat Tokheim za kvalitetu servisa:
- Pod godišnjim nadzorom Tokheim-a
- Tokheim mjesečno nadzire sigurnost na radu ljudi i uspoređuju ih sa Tokheim grupom
Svi djelatnici Piraex-a su opremljeni sa specijalnom antistatičkom zaštitnom odjećom i čizmama.
Svi djelatnici Piraex-a su obučeni za:
- Zaštitu na radu, rad na siguran način i početno gašenje požara od agencije za zaštitu na radu
- Specijalistička edukacija iz protueksplozijske zaštite – od „Ex agencije”
- Pružanje prve pomoći – od „Agencije za zaštitu zdravlja”
- Ponašanje prema SCC standardu za sigurnost na radu
Interni procesi:
- Psihološko testiranje prije zapošljavanja novih ljudi – usmjereni na odgovornosti i smirenost
- Novi zaposlenici su pod strogim nadzorom tokom 1 godine (program mentorstva)
- Godišnji upitnik za kupce – da nam kažu što bi trebalo popraviti i unaprijediti
Nesretni slučajevi od 1993. do danas:
- 0 eksplozija na benzinskim postajama
- 0 kobnih nesreća na benzinskim postajama
- 3 manjih nesreća u prometu
- 0 većih nesreća u prometu

Usluga u servisu
Piraex je osposobljen za obavljanje servisa na svoj tehnološkoj i mjernoj opremi instaliranoj na benzinskim postajama diljem Hrvatske.
Za naše ugovorne partnere imamo otvoren call centar 24/7 i serviseri su spremni uvijek izaći na teren.
Imamo jako dobru bazu o opremi na benzinskim postajama u Hrvatskoj, sakupljenu u 23 godina iskustva.
Pokušavamo stalno slušati naše kupce i poboljšavati našu uslugu:
- šaljemo godišnji izvještaj o servisnim poslovima
- šaljemo godišnji upitnik o prijedlozima poboljšanja naše usluge